2016-10-11

STUDIEBESÖK på Min Grundsskola med Balett på Schemat

Har nu haft en veckas höstlov från Khio, och åkte hem till Sverige på lovet.
Det blev ett besök på min grundsskola och dansklasserna med sjuorna och niorna.
Det blev mycket prat och skratt med min fd Modernlärare och min fd klassiska Balettlärare.
De blev nöjda över min dansutveckling på Khio.

Hade även sådan TUR att dansuniformen man ska ha på Khio kom fram samtidigt som jag var "Hemma" i Sverige, efter typ 6 veckors leveranstid!

Har även hunnit med att titta på en Generalrepetetion på Oslo Operan.

Nästa vecka åker åk:2 på Khio till min hemstad för att medverka på "Mareld", En föreställning min Grundsskola sätter upp varje höst.
I övrigt har vi lektioner 5  dagar/veckan och EN dag på Oslo Operan


2 kommentarer :

  1. Den dagen ni är på Operan - Får ni ta klass med kompaniet då eller har ni egen träning där eller repetitioner?
    Satu/CA

    SvaraRadera
  2. Det är dansare från kompaniet som håller i lektioner för oss elever på Operan på lördagar.
    Vi tränar inte med dem men för dem

    SvaraRadera