2011-12-07

Stort tack till Bengt Häger!

Jag vill tacka Bengt Häger för hans tid.
Han har påverkat och hjälpt mycket inom dansen i Sverige och i världen.
Han gjorde det möjligt för mig att dansa här i Hamburg och jag är väldigt tacksam för det som jag säkerligen tror flera andra svenska dansare är också runt om i världen.
Jag skulle gärna velat vara närvarande på begravningen, men tyvärr är jag fast i Hamburg 2 veckor till.
Men istället skickar jag  stor kärleksfull hälsning och tacksamhet via bloggen från både mig och min mamma till den stunden och till Bengt Häger!
TACK!

1 kommentar :

  1. Tack för din hälsning och dina tankar Vivian. Prof Hägers begravning i Jacobs kyrka var vacker och stilfull.
    Jag hoppas att du har fått fira ett skönt och välförtjänt jullov.
    Lycka till med vårens studier.

    Satu Mariia Harjanne
    /Carina Ari stiftelserna

    SvaraRadera